Instalacje gazowe sekwncyjnego wtrysku gazu fazy lotnej

System SEQUENT MAESTRO

System SEQUENT MAESTRO to najnowszy system sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej.
Jego przeznaczenie to samochody: 3, 4 i 6 cylindrowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, spełniającymi normy emisji spalin Euro 6D WLTP. Został wprowadzony, po to aby napędzać nowoczesne pojazdy na LPG. W systemie zastosowano najnowszej generacji sterownik AFC-3.0 DI, którego cechuje zaawansowane sterowanie silnika, niepowodujące wprowadzania trybu awaryjnego sterownika benzynowego. 

Zaletą tego sterownika jest również zintegrowana emulacja wtryskiwaczy benzynowych DI i DI – MPI. –
w trybie LPG wszystkie wtryskiwacze benzynowe DI i DI – MPI zostają wyłączone i zasymulowane przez sterownik AFC-3.0 DI. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii uzyskano znaczne obniżenie zużycia ilości dotryskiwanej benzyny podczas jazdy na LPG do 5% .

SQ 32 OBD

SEQUENT 32 OBD jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3- i 4-cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny.
Jest on rozwinięciem bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na rynku systemu SEQUENT 24.11 oraz SEQUENT 32 poprzez rozbudowanie możliwości technicznych jednostki sterującej, zachowując tym samym spójne komponenty oraz prosty montaż i programowanie.
funkcja VSR – umożliwiająca dotryskiwanie określonej dawki benzyny podczas jazdy na gazie.
Funkcja ta ma celu zabezpieczenie gniazd zaworowych przed wypaleniem szczególnie w samochodach borykających się z tym problemem.
funkcja Warm Up Injector – umożliwiająca podgrzewanie wtryskiwaczy podczas pracy na benzynie, przed pierwszym przełączeniem się na gaz – dotyczy to pracy na zimnym silniku.
funkcja START&STOP –  (samochód musi być wyposażony w tą opcję fabrycznie) – zadaniem jej jest redukcja zanieczyszczeń i zużycia benzyny – silnik uruchamia się na paliwie gazowym.
Pliki do pobrania:
SEQUENT BRC OBD

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI)

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI).

BRC – Sequent SDIPowstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostota montażu i programowania. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika. Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM).

Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem.


Pliki do pobrania:
SEQUENT SDI
Lista samochodów:
Lista SDI

System SEQUENT PLUG&DRIVE


System SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.
BRC – Sequent P&DPowstał on na bazie znanych i sprawdzonych podzespołów rodziny systemów SEQUENT tj: reduktora Genius MB, wtryskiwaczy BRC wraz z listwą RAIL oraz przełącznika MICRO. Nowość stanowią: centrala gazowa PLUG&DRIVE oraz czujnik cioenienia i temperatury gazu umieszczony na listwie RAIL. Na szczególną uwagę zasługuje centrala gazowa PLUG&DRIVE charakteryzująca się bardzo dobrą komunikacją z centralą benzynową, umożliwiając tym samym odczytywanie szeregu ważnych parametrów takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacjia krótko i długo terminowa mapy mieszanki paliwowej. Dzięki tym danym centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym systemem i dawkować LPG. Komunikacja centrali gazowej z benzynową pozwala również na odczytywanie i kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów. Funkcja umożliwia także selekcje tych błędów na “mniej i bardziej istotne” dla pracy silnika – o powstałych błędach informuje kierowcę migająca dioda na przełączniku Micro.

Pliki do pobrania:
Plug&Drive

ALBA

Alba jest najnowszym systemem wtrysku gazu BRC w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest tańszą alternatywą bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na polskim rynku systemy SQ 24.11. Jest rozwiązaniem łączącym w sobie wysoką jakość włoskich komponentów BRC z atrakcyjną ceną odpowiadającą polskim realiom.

W skład systemu wchodzi: sterownik gazowy ALBA, Reduktor Genius, listwa i wtryskowa Alba wra z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, elektrozawór gazowy ET 98, wiązka elektryczna, przełącznik micro oraz filtr fazy lotnej.

Pliki do pobrania:
Alba

Nasze usługi

Środki BRC do czyszczenia

Opinie

„Naprawde super pro podejscie. Regulacja i przeglad gazu wykonany bardzo dobrze. Brak zastrzezen. Tylko moge polecic i na pewno wroce 🙂

„Instalacja ustawiona poprawnie po rozjechaniu składu mieszanki. Wg. mnie trochę drożej niż u konkurencji, może to przekłada się na jakość usługi. Myślę że wrócę tam w przyszłości jak będę miał problemy z instalacją gazową .”

LPG System

Satysfakcja gwarantowana

Zadzwoń do nas